34Η ΤΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ
- 15/09/2020
Καλείστε σε τακτική συνεδρίαση της Οικονομικής Επιτροπής που θα πραγματοποιηθεί την 18η Σεπτεμβρίου 2020, ημέρα Παρασκευή και ώρα 11.00 π.μ. για συζήτηση και λήψη απόφασης επί του παρακάτω θέματος:
ΘΕΜΑ 1ο:Έγκριση 9ης Αναμόρφωσης Προϋπολογισμού οικονομικού έτους 2020.
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ 33ης ΤΑΚΤΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ 2020
- 11/09/2020
Καλείστε σε τακτική συνεδρίαση της Οικονομικής Επιτροπής που θα πραγματοποιηθεί την 14η Σεπτεμβρίου 2020, ημέρα Δευτέρα και ώρα 13.00 μ.μ. για συζήτηση και λήψη απόφασης επί των παρακάτω θεμάτων:
ΘΕΜΑ 1ο:«Έγκριση πρακτικού δικαιολογητικών κατακύρωσης για την δημόσια σύμβαση «ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΥΛΙΚΩΝ ΟΔΟΠΟΙΙΑΣ».
ΘΕΜΑ 2ο: «Έγκριση πρακτικού δικαιολογητικών κατακύρωσης για την δημόσια σύμβαση «ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΕΙΔΩΝ ΣΥΣΣΙΤΙΟΥ».
ΘΕΜΑ 3ο: «Καθορισμός ημερομηνίας διαξαγωγής της διαδικασίας αποσφράγισης οικονομικών προσφορών για την δημόσια σύμβαση «Προμήθεια τοποθέτηση εξοπλισμού για την αναβάθμηση παιδικών χαρών Δήμου Τοπείρου».
ΘΕΜΑ 4ο: «Κατάρτιση των όρων της διακήρυξης ανοικτής διαδικασίας για τη σύναψη ηλεκτρονικής δημόσιας σύμβασης του έργου «ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΕΝΤΡΙΚΟΥ ΑΓΩΓΟΥ ΥΔΡΕΥΣΗΣ ΔΗΜΟΥ ΤΟΠΕΙΡΟΥ», κάτω των ορίων του Ν. 4412/2016, με κριτήριο ανάθεσης την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά με βάση την τιμή».
ΘΕΜΑ 5ο: «Έγκριση 4ης Αναμόρφωσης Προυπολογισμού Οικονομικού έτους 2020 του Ν.Π.Δ.Δ. «Π.Π.Α.Π.» Δήμου Τοπείρου».
ΘΕΜΑ 6ο: «Έγκριση2ης Αναμόρφωση Προϋπολογισμού έτους 2020 του Νομικού Προσώπου «Κ.Π.Φ.Α.» Δήμου Τοπείρου».
ΘΕΜΑ 7ο: «Έγκριση3ης Αναμόρφωση Προϋπολογισμού έτους 2020 του Νομικού Προσώπου «Κ.Π.Φ.Α.» Δήμου Τοπείρου».
ΘΕΜΑ 8ο: «Έγκριση Οικονομικών καταστάσεων και Απολογισμός– Ισολογισμός Έτους 2019 του ΝΠΔΔ «Κ.Π.Φ.Α.» Δήμου Τοπείρου».
ΘΕΜΑ 9ο: «Αποδοχή δωρεάς σχετικά με την υποβολή πρότασης από το Ίδρυμα «Σταύρος Νιάρχος» για δωρεά προς την ΚΕΔΕ - Έγκριση Σχεδίου Σύμβασης».
ΟΡΙΣΜΟΣ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΩΝ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΔΗΜΟΥ ΤΟΠΕΙΡΟΥ
- 09/09/2020
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Εύλαλο,09-09-2020
ΝΟΜΟΣ ΞΑΝΘΗΣ
ΔΗΜΟΣ ΤΟΠΕΙΡΟΥ Αριθ. Πρωτ. 3811
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΗΜΑΡΧΟΥ
Εύλαλο Ξάνθης, T.K. 67200
ΤΗΛ : 25413-52609
FAX : 25413-52618
E-mail: info@topeiros.gr
ΘΕΜΑ: ΟΡΙΣΜΟΣ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΩΝ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΔΗΜΟΥ ΤΟΠΕΙΡΟΥ
ΑΠΟΦΑΣΗ 279
Ο Δήμαρχος Τοπείρου
Έχονταςυπόψη:
- Τις διατάξεις των άρθρων 58, 59, 61, 92 και 93 του Ν. 3852/10 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκέντρωσης Διοίκησης – Πρόγραμμα Καλλικράτης» (Α’ 87), αναφορικά με τις αρμοδιότητες του Δημάρχου, τον ορισμό και τις υποχρεώσεις των Αντιδημάρχων, την αντιμισθία των αιρετών και την ειδική άδεια κατά την διάρκεια της θητείας αυτών, όπως αυτές ισχύουν.
- Τις διατάξεις του άρθρου 74 του Ν.3852/2010 όπως αντικαταστάθηκε από την παρ.1 του αρ. 2 του Ν. 4623/2019.
- Την υπ’ αριθμόν 22/2019 απόφαση του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Ξάνθης με την οποία επικυρώθηκαν τα αποτελέσματα των Δημοτικών Εκλογών του Δήμου Τοπείρου που διενεργήθηκαν την 26η-05-2019.
- Τις υπ’ αριθ. 255/31-08-2020 και 256/31-08-2020 αποφάσεις Δημάρχου περί ορισμού του κ. Αγγελάκη Πασχάλη του Δημητρίου και του κ. Χουσεΐν Ογλού Σουνάη του Χουσεΐν ως Αντιδημάρχους.
- Την αρ. 90/59849/21-08-2019 εγκύκλιο του Υπουργείου Εσωτερικών σχετική με τη διαδικασία συγκρότησης και εκλογής των μελών της οικονομικής Επιτροπής και της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής.
- Την ανάγκη ορισμού δύο Αντιδημάρχων ως μέλη οικονομικής επιτροπής, λόγω του ότι καθήκοντα Προέδρου, θα ασκήσω εγώ ο ίδιος.
ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ
Ο Δήμαρχος Τοπείρου Μίχογλου Θωμάς του Ιωάννη θα προεδρεύει την Οικονομική Επιτροπή και ως μέλη της οικονομικής επιτροπής ορίζονται οι Αντιδήμαρχοι κ. Αγγελάκης Πασχάλης του Δημητρίου και κ. Χουσεΐν Ογλού Σουνάη του Χουσεΐν.
Η παρούσα απόφαση να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Δήμου Τοπείρου και στο πρόγραμμα «ΔΙΑΥΓΕΙΑ»
Πίνακες προσληπτέων πλήρους και μερικής απασχόλησης σε υπηρεσίες καθαρισμού σχολικών μονάδων
- 07/09/2020
Τελικοί πίνακες προσληπτέων πλήρους και μερικής απασχόλησης της Ανακοίνωσης του Δήμου Τοπείρου με αριθμό πρωτ. 3410 / 24-08-2020 για την πρόσληψη προσωπικού με σύμβαση εργασίας ορισμένου χρόνου σε υπηρεσίες καθαρισμού σχολικών μονάδων για το διδακτικό έτος 2020-2021, καθώς και το σχετικό Παράρτημα και το έντυπο για τα στοιχεία του υπαλλήλου.
Παρακαλούνται οι επιτυχόντες υποψήφιοι να προσκομίσουν άμεσα και ηλεκτρονικά στην διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου infotopeirou@gmail.com:
- Τα στοιχεία που απαιτούνται για την απόδειξη των απαιτούμενων προσόντων, των λοιπών ιδιοτήτων τους και της εμπειρίας τους, όπως αυτά περιγράφονται στο συνημμένο Παράρτημα (ΚΕΦ.ΙΙ - ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ)
- Το συνημμένο έντυπο με τα στοιχεία του υπαλλήλου συμπληρωμένο
- Δημόσια έγγραφα όπου να αναγράφεται:
α. ο αριθμός Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισης (ΑΜΚΑ)
β. ο αριθμός μητρώου ΕΦΚΑ (πρώην ΙΚΑ/ΕΤΑΜ)
γ. ο αριθμός Φορολογικού Μητρώου (ΑΦΜ) και
δ. ο αριθμός λογαριασμού τράπεζας (ΙΒΑΝ) με πρώτο όνομα του υπαλλήλου
Κατεβάστε τους Τελικούς Πίνακες, το σχετικό Παράρτημα, καθώς και το Έντυπο για τα στοιχεία του υπαλλήλου:
- ΤΕΛΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΡΟΣΛΗΠΤΕΩΝ ΓΙΑ ΠΛΗΡΗ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ
Πίνακες βαθμολογικής κατάταξης υποψηφίων για υπηρεσίες καθαρισμού σχολικών μονάδων
- 02/09/2020
Πίνακες βαθμολογικής κατάταξης υποψηφίων για υπηρεσίες καθαρισμού σχολικών μονάδων
Πίνακες βαθμολογικής κατάταξης πλήρους και μερικής απασχόλησης της με αριθμό πρωτ. 3410 / 24-08-2020 ανακοίνωσης, για την πρόσληψη προσωπικού με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, σε υπηρεσίες καθαρισμού σχολικών μονάδων για την πρόσληψη καθαριστών – καθαριστριών, στις σχολικές μονάδες του Δήμου Τοπείρου.
- ΠΙΝΑΚΑΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ (ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΠΛΗΡΗ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ)
- ΠΙΝΑΚΑΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ (ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΜΕΡΙΚΗ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ)
Απόφαση Δημάρχου 257 για τον ορισμό Αντιδημάρχου & Μεταβίβαση αρμοδιοτήτων του
- 31/08/2020
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΝΟΜΟΣ ΞΑΝΘΗΣ Εύλαλο, 31-08-2020
ΔΗΜΟΣ ΤΟΠΕΙΡΟΥ Αριθ. Πρωτ.3629
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΗΜΑΡΧΟΥ
Εύλαλο Ξάνθης, T.K. 67200
ΤΗΛ : 25413-52609
FAX : 25413-52618
E-mail: info@topeiros.gr
ΘΕΜΑ: Απόφαση Δημάρχου για τον ορισμό Αντιδημάρχου & Μεταβίβαση αρμοδιοτήτων του
ΑΠΟΦΑΣΗ 257
Ο Δήμαρχος Τοπείρου
Έχονταςυπόψη:
- Τις διατάξεις του άρθρου 59 του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης» (Α' 87), όπως αντικαταστάθηκε από την παρ.1 του άρθρου 68 του Ν.4555/2018 (Α’ 133) Πρόγραμμα Κλεισθένης Ι, αναφορικά με τον ορισμό των Αντιδημάρχων και την αναπλήρωση του Δημάρχου και από το άρθρο 5 του Ν.4623/2019 (Α' 134).
- Τις διατάξεις του άρθρου 2 του Ν. 3852/2010 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.
- Την υπ' αριθ. 28549/16.04.2019 (ΦΕΚ 1327/17.04.2019 τεύχος B’) απόφαση ΥΠ.ΕΣ. "Πρωτοβάθμιοι και Δευτεροβάθμιοι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης της Χώρας, σύμφωνα με το ν. 3852/2010, όπως ισχύει."
- Τις διατάξεις του άρθρου 92 του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης» (Α' 87), όπως τροποποιήθηκε από το άρθρο 33 του Ν.4483/2017 (Α’ 107) και της παρ. 3 ε' άρθρου 3 ν.4051/2012 (Α' 40), αναφορικά με την αντιμισθία.
- Τις διατάξεις του αρ.47 του Ν. 4647/2019 ( Α’ 204) « Κατεπείγουσες ρυθμίσεις αρμοδιότητας των Υπουργείων Υγείας , Εσωτερικών , Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων και άλλες διατάξεις» περί άμισθων αντιδημάρχων.
- Τα επίσημα πληθυσμιακά δεδομένα της τελευταίας απογραφής έτους 2011 (αποφ. ΓΠ-191/20.3.2014 (Β’ 698)) για τον Δήμο Τοπείρου , σύμφωνα με τα οποία ο πληθυσμός του ανέρχεται στους 14.797 κατοίκους.
- Το γεγονός ότι στο Δήμο Τοπείρου μπορεί να ορισθούν τέσσερις 4 έμμισθοι Αντιδήμαρχοι και ένας άμισθος .
- Την εγκύκλιο ΥΠ.ΕΣ. εγκ.82/59633/20.08.2019:Ορισμός Αντιδημάρχων.
8. Τον Οργανισμό Εσωτερικών Υπηρεσιών του Δήμου Τοπείρου.
ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ
Α. Ορίζει τον κ. Χαλήτ Ογλού Μουμίν του Χαλήτ ως Άμισθο Αντιδήμαρχο του Δήμου Τοπείρου, με θητεία από 01-09-2020 μέχρι 31-08-2021, εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου, στον οποίο μεταβιβάζει τις εξής αρμοδιότητες:
- Προγραμματισμός , εισήγηση, σχεδιασμός και μέριμνα για τα έργα επέκτασης ή ανανέωσης των δικτύων ύδρευσης και αποχέτευσης του Δήμου και των αντίστοιχων εγκαταστάσεων επεξεργασίας νερού.
- Μέριμνα για την καταγραφή των καταναλώσεων νερού στους υδρομετρητές και ενημέρωση των Οικονομικών Υπηρεσιών για την είσπραξη του αντιτίμου των καταναλώσεων.
- Μέριμνα για τα Δίκτυα άρδευσης και ενημέρωση των Οικονομικών Υπηρεσιών για την είσπραξη του αντιτίμου των καταναλώσεων.
Β. Ο ανωτέρω Αντιδήμαρχος κατά τη διάρκεια της θητείας του δεν μπορεί να εκλεγεί ή να είναι μέλος του προεδρείου του δημοτικού συμβουλίου.
Γ. Δεν δικαιούται αντιμισθίας ή οποιασδήποτε άλλης οικονομικής απολαβής σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 47 του Ν. 4647/2019.
Γ. Η ανάκληση του αντιδημάρχου είναι δυνατή μετά την πάροδο έξι (6) μηνών από τον ορισμό του, με ειδικά αιτιολογημένη απόφαση του δημάρχου, για λόγους που ανάγονται στην άσκηση των καθηκόντων του.
Δ. Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντά του ορίζεται να ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Κουτσομιχάλης Χαράλαμπος του Αντωνίου , που αναπληρώνει τον Δήμαρχο. Όταν και αυτός απουσιάζει ή κωλύεται τα καθήκοντα του Δημάρχου θα ασκούνται από τους Αντιδημάρχους κ. Παπαδόπουλο Δημήτριο του Κωνσταντίνου, κ. Αγγελάκη Πασχάλη του Δημητρίου, κ. Χουσεΐν Ογλού Σουνάη του Χουσεΐν και κ. Χαλήτ Ογλού Μουμίν του Χαλήτ.
Στην περίπτωση απουσίας ή κωλύματος των Αντιδημάρχων, τις αρμοδιότητες ασκεί ο Δήμαρχος.
Ε. Σε όλους τους Αντιδημάρχους ανατίθεται πέραν των ανωτέρω και η Θεώρηση Γνησίου Υπογραφής και η υπογραφή Πιστοποιητικών Συντήρησης Συγγενών των Εργαζομένων στο Εξωτερικό.
ΣΤ. Επίσης, σε όλους τους Αντιδημάρχους ανατίθεται εκ περιτροπής η Τέλεση Πολιτικών Γάμων που γίνεται στο Δήμο, σύμφωνα με όσα ορίζονται στο Ν.Δ. 321/1982.
Ζ. Σε όλους τους Αντιδημάρχους ανατίθεται η υπογραφή, με εξουσιοδότηση του δημάρχου, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων, που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες.
Η. Όλοι οι Αντιδήμαρχοι συνεργάζονται με τους προέδρους των κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.
Η παρούσα να δημοσιευτεί μία φορά σε μία ημερήσια εφημερίδα και, αν δεν υπάρχει ημερήσια, σε μία εβδομαδιαία της πρωτεύουσας του Νομού και να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Δήμου Τοπείρου και στο πρόγραμμα «ΔΙΑΥΓΕΙΑ»
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΤΟΠΕΙΡΟΥ
ΜΙΧΟΓΛΟΥ ΘΩΜΑΣ
Κοινοποίηση: 1) Ενδιαφερόμενο
2)Υπηρεσίες του Δήμου Τοπείρου
Απόφαση Δημάρχου 256 για τον ορισμό Αντιδημάρχου & Μεταβίβαση αρμοδιοτήτων του
- 31/08/2020
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΝΟΜΟΣ ΞΑΝΘΗΣ Εύλαλο, 31-08-2020
ΔΗΜΟΣ ΤΟΠΕΙΡΟΥ Αριθ. Πρωτ.3621
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΗΜΑΡΧΟΥ
Εύλαλο Ξάνθης, T.K. 67200
ΤΗΛ : 25413-52609
FAX : 25413-52618
E-mail: info@topeiros.gr
ΘΕΜΑ: Απόφαση Δημάρχου για τον ορισμό Αντιδημάρχου & Μεταβίβαση αρμοδιοτήτων του
ΑΠΟΦΑΣΗ 256
Ο Δήμαρχος Τοπείρου
Έχονταςυπόψη:
- Τις διατάξεις του άρθρου 59 του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης» (Α' 87), όπως αντικαταστάθηκε από την παρ.1 του άρθρου 68 του Ν.4555/2018 (Α’ 133) Πρόγραμμα Κλεισθένης Ι, αναφορικά με τον ορισμό των Αντιδημάρχων και την αναπλήρωση του Δημάρχου και από το άρθρο 5 του Ν.4623/2019 (Α' 134).
- Τις διατάξεις του άρθρου 2 του Ν. 3852/2010 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.
- Την υπ' αριθ. 28549/16.04.2019 (ΦΕΚ 1327/17.04.2019 τεύχος B’) απόφαση ΥΠ.ΕΣ. "Πρωτοβάθμιοι και Δευτεροβάθμιοι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης της Χώρας, σύμφωνα με το ν. 3852/2010, όπως ισχύει."
- Τις διατάξεις του άρθρου 92 του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης» (Α' 87), όπως τροποποιήθηκε από το άρθρο 33 του Ν.4483/2017 (Α’ 107) και της παρ. 3 ε' άρθρου 3 ν.4051/2012 (Α' 40), αναφορικά με την αντιμισθία.
- Τα επίσημα πληθυσμιακά δεδομένα της τελευταίας απογραφής έτους 2011 (αποφ. ΓΠ-191/20.3.2014 (Β’ 698)) για τον Δήμο Τοπείρου , σύμφωνα με τα οποία ο πληθυσμός του ανέρχεται στους 14.797 κατοίκους.
- Το γεγονός ότι στο Δήμο Τοπείρου μπορεί να ορισθούν τέσσερις 4 Αντιδήμαρχοι.
- Την εγκύκλιο ΥΠ.ΕΣ. εγκ.82/59633/20.08.2019:Ορισμός Αντιδημάρχων.
8. Τον Οργανισμό Εσωτερικών Υπηρεσιών του Δήμου Τοπείρου.
ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ
Α. Ορίζει τον κ. Χουσεΐν Ογλού Σουνάη του Χουσεΐν ως Αντιδήμαρχο του Δήμου Τοπείρου, με θητεία από 01-09-2020 μέχρι 31-08-2021, εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου, στον οποίο μεταβιβάζει τις εξής αρμοδιότητες:
• Συντήρηση των δικτύων Ηλεκτροφωτισμού
• Τοποθέτηση – έλεγχος και συντήρηση πινακίδων Κ.Ο.Κ.
• Εποπτεία λειτουργίας του Γραφείου Κίνησης των Αυτ/των του Δήμου
• Συντήρηση παιδικών χαρών
• Προστασία και ανάπτυξη Φυτικής, Ζωικής Παραγωγής και Αλιείας
• Διαχείριση βοσκοτόπων
• Εποπτεία και έλεγχο αυθαιρέτων καταλήψεων Δημοτικών, Κοινοχρήστων κλπ. οικοπεδικών και αγροτικών εκτάσεων.
• Επίβλεψη λειτουργίας Άρδευσης
• Συντήρηση Εγγειοβελτιωτικών έργων
• Επίβλεψη της συντήρησης της αγροτικής οδοποιίας κ.ο.κ.
Β. Ο ανωτέρω Αντιδήμαρχος κατά τη διάρκεια της θητείας του δεν μπορεί να εκλεγεί ή να είναι μέλος του προεδρείου του δημοτικού συμβουλίου.
Γ. Η ανάκληση του αντιδημάρχου είναι δυνατή μετά την πάροδο έξι (6) μηνών από τον ορισμό του, με ειδικά αιτιολογημένη απόφαση του δημάρχου, για λόγους που ανάγονται στην άσκηση των καθηκόντων του.
Δ. Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντά του ορίζεται να ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Κουτσομιχάλης Χαράλαμπος του Αντωνίου , που αναπληρώνει τον Δήμαρχο. Όταν και αυτός απουσιάζει ή κωλύεται τα καθήκοντα του Δημάρχου θα ασκούνται από τους Αντιδημάρχους κ. Παπαδόπουλο Δημήτριο του Κωνσταντίνου,κ.Αγγελάκη Πασχάλη του Δημητρίου, κ. Χουσεΐν Ογλού Σουνάη του Χουσεΐν και κ. Χαλήτ Ογλού Μουμίν του Χαλήτ.
Στην περίπτωση απουσίας ή κωλύματος των Αντιδημάρχων, τις αρμοδιότητες ασκεί ο Δήμαρχος.
Ε. Σε όλους τους Αντιδημάρχους ανατίθεται πέραν των ανωτέρω και η Θεώρηση Γνησίου Υπογραφής και η υπογραφή Πιστοποιητικών Συντήρησης Συγγενών των Εργαζομένων στο Εξωτερικό.
ΣΤ. Επίσης, σε όλους τους Αντιδημάρχους ανατίθεται εκ περιτροπής η Τέλεση Πολιτικών Γάμων που γίνεται στο Δήμο, σύμφωνα με όσα ορίζονται στο Ν.Δ. 321/1982.
Ζ. Σε όλους τους Αντιδημάρχους ανατίθεται η υπογραφή, με εξουσιοδότηση του δημάρχου, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων, που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες.
Η. Όλοι οι Αντιδήμαρχοι συνεργάζονται με τους προέδρους των κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.
Η παρούσα να δημοσιευτεί μία φορά σε μία ημερήσια εφημερίδα και, αν δεν υπάρχει ημερήσια, σε μία εβδομαδιαία της πρωτεύουσας του Νομού και να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Δήμου Τοπείρου και στο πρόγραμμα «ΔΙΑΥΓΕΙΑ»
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΤΟΠΕΙΡΟΥ
ΜΙΧΟΓΛΟΥ ΘΩΜΑΣ
Κοινοποίηση: 1) Ενδιαφερόμενο
2)Υπηρεσίες του Δήμου Τοπείρου
Απόφαση Δημάρχου 255 για τον ορισμό Αντιδημάρχου & Μεταβίβαση αρμοδιοτήτων του
- 31/08/2020
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΝΟΜΟΣ ΞΑΝΘΗΣ Εύλαλο, 31-08-2020
ΔΗΜΟΣ ΤΟΠΕΙΡΟΥ Αριθ. Πρωτ.3620
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΗΜΑΡΧΟΥ
Εύλαλο Ξάνθης, T.K. 67200
ΤΗΛ : 25413-52609
FAX : 25413-52618
E-mail: info@topeiros.gr
ΘΕΜΑ: Απόφαση Δημάρχου για τον ορισμό Αντιδημάρχου & Μεταβίβαση αρμοδιοτήτων του
ΑΠΟΦΑΣΗ 255
Ο Δήμαρχος Τοπείρου
Έχονταςυπόψη:
- Τις διατάξεις του άρθρου 59 του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης» (Α' 87), όπως αντικαταστάθηκε από την παρ.1 του άρθρου 68 του Ν.4555/2018 (Α’ 133) Πρόγραμμα Κλεισθένης Ι, αναφορικά με τον ορισμό των Αντιδημάρχων και την αναπλήρωση του Δημάρχου και από το άρθρο 5 του Ν.4623/2019 (Α' 134).
- Τις διατάξεις του άρθρου 2 του Ν. 3852/2010 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.
- Την υπ' αριθ. 28549/16.04.2019 (ΦΕΚ 1327/17.04.2019 τεύχος B’) απόφαση ΥΠ.ΕΣ. "Πρωτοβάθμιοι και Δευτεροβάθμιοι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης της Χώρας, σύμφωνα με το ν. 3852/2010, όπως ισχύει."
- Τις διατάξεις του άρθρου 92 του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης» (Α' 87), όπως τροποποιήθηκε από το άρθρο 33 του Ν.4483/2017 (Α’ 107) και της παρ. 3 ε' άρθρου 3 ν.4051/2012 (Α' 40), αναφορικά με την αντιμισθία.
- Τα επίσημα πληθυσμιακά δεδομένα της τελευταίας απογραφής έτους 2011 (αποφ. ΓΠ-191/20.3.2014 (Β’ 698)) για τον Δήμο Τοπείρου , σύμφωνα με τα οποία ο πληθυσμός του ανέρχεται στους 14.797 κατοίκους.
- Το γεγονός ότι στο Δήμο Τοπείρου μπορεί να ορισθούν τέσσερις 4 Αντιδήμαρχοι.
- Την εγκύκλιο ΥΠ.ΕΣ. εγκ.82/59633/20.08.2019:Ορισμός Αντιδημάρχων.
8. Τον Οργανισμό Εσωτερικών Υπηρεσιών του Δήμου Τοπείρου.
ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ
Α. Ορίζει τον κ. Αγγελάκη Πασχάλη του Δημητρίου ως Αντιδήμαρχο του Δήμου Τοπείρου, με θητεία από 01-09-2020 μέχρι 31-08-2021, εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου, στην οποία μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
- Μέριμνας και συντονισμού αθλητικών δραστηριοτήτων, που παρέχονται από Νομικά Πρόσωπα του Δήμου, σε συνεργασία με τους Προέδρους αυτών. Συνεργασίας με άλλους φορείς για θέματα που αφορούν εν γένει τον Αθλητισμό και τη λειτουργία των αθλητικών υποδομών και εγκαταστάσεων.
- Εποπτείας και ευθύνης σε θέματα Παιδείας- Βιβλιοθηκών , δια βίου μάθησης και Αθλητισμού της Διεύθυνσης Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας, Πολιτισμού και Αθλητισμού.
- Ρύθμιση ζητημάτων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
- Εφαρμογή ενεργειών τουριστικής ανάπτυξης και προγραμμάτων Κοινωνικής Πρόνοιας
- Εποπτείας και ελέγχου του προσωπικού ευθύνης.
- Τα θέματα προβολής και Τουρισμού
- Εποπτείας και ευθύνης της λειτουργίας του Γραφείου Τύπου .
- Την διαχείριση των Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων και των εν γένει θεμάτων που συνδέονται με χρηματοδοτήσεις στα πλαίσια προγραμμάτων χρηματοδότησης.
Β. Η ανωτέρω Αντιδήμαρχος κατά τη διάρκεια της θητείας της δεν μπορεί να εκλεγεί ή να είναι μέλος του προεδρείου του δημοτικού συμβουλίου.
Γ. Η ανάκληση του αντιδημάρχου είναι δυνατή μετά την πάροδο έξι (6) μηνών από τον ορισμό του, με ειδικά αιτιολογημένη απόφαση του δημάρχου, για λόγους που ανάγονται στην άσκηση των καθηκόντων του.
Δ. Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντά του ορίζεται να ασκεί ο Αντιδήμαρχο κ. Κουτσομιχάλης Χαράλαμπος του Αντωνίου , που αναπληρώνει τον Δήμαρχο. Όταν και αυτός απουσιάζει ή κωλύεται τα καθήκοντα του Δημάρχου θα ασκούνται από τους Αντιδημάρχους κ. Παπαδόπουλο Δημήτριο του Κωνσταντίνου,κ. Αγγελάκη Πασχάλη του Δημητρίου, κ. Χουσεΐν Ογλού Σουνάη του Χουσεΐν και κ. Χαλήτ Ογλού ΜΜουμίν του Χαλήτ.
Στην περίπτωση απουσίας ή κωλύματος των Αντιδημάρχων, τις αρμοδιότητες ασκεί ο Δήμαρχος.
Ε. Σε όλους τους Αντιδημάρχους ανατίθεται πέραν των ανωτέρω και η Θεώρηση Γνησίου Υπογραφής και η υπογραφή Πιστοποιητικών Συντήρησης Συγγενών των Εργαζομένων στο Εξωτερικό.
ΣΤ. Επίσης, σε όλους τους Αντιδημάρχους ανατίθεται εκ περιτροπής η Τέλεση Πολιτικών Γάμων που γίνεται στο Δήμο, σύμφωνα με όσα ορίζονται στο Ν.Δ. 321/1982.
Ζ. Σε όλους τους Αντιδημάρχους ανατίθεται η υπογραφή, με εξουσιοδότηση του δημάρχου, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων, που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες.
Η. Όλοι οι Αντιδήμαρχοι συνεργάζονται με τους προέδρους των κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.
Η παρούσα να δημοσιευτεί μία φορά σε μία ημερήσια εφημερίδα και, αν δεν υπάρχει ημερήσια, σε μία εβδομαδιαία της πρωτεύουσας του Νομού και να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Δήμου Τοπείρου και στο πρόγραμμα «ΔΙΑΥΓΕΙΑ»
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΤΟΠΕΙΡΟΥ
ΜΙΧΟΓΛΟΥ ΘΩΜΑΣ
Κοινοποίηση: 1) Ενδιαφερόμενο
2)Υπηρεσίες του Δήμου Τοπείρου
--------------------------------------------------
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΠΟΣΙΜΟΥ ΝΕΡΟΥ (ΠΙΝΑΚΕΣ)
--------------------------------------------------
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ
ΙΟ ΤΟΥ ΔΥΤ. ΝΕΙΛΟΥ
ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ
--------------------------------------------------
Ψηφιακές Υπηρεσίες Κοινωνικής Φροντίδας και Ιατρικής Παρακολούθησης