Συχνές Ερωτήσεις

 

1. Σε ποιον να απευθυνθώ για προβλήματα ύδρευσης;
Για προβλήματα ύδρευσης από το κεντρικό δίκτυο έως και το "ρολόι" της οικίας σας απευθυνθείτε στην Υπηρεσία Ύδρευσης Τοπείρου στο τηλέφωνο 25410 41677. Επισημαίνουμε ότι ο Δήμος Τοπείρου δεν αναλαμβάνει επισκευές σε ιδιωτικούς χώρους.

2. Δεν λειτουργούν λάμπες ακριβώς έξω από το σπίτι μου. Σε ποιον να απευθυνθώ;
Καλέστε στα τηλέφωνα 25413 52600-1 και δηλώστε το πρόβλημά σας. Λόγω του μεγάλου αριθμού των οικισμών, το Τμήμα Ηλεκτροφωτισμού του Δήμου ελέγχει, βάσει προγράμματος, περιοδικά όλους τους οικισμούς για βλάβες.

3. Ποιος είναι υπεύθυνος για την αποκομιδή των σκουπιδιών στο Δήμο μας;
Υπεύθυνος φορέας για την αποκομιδή των απορριμμάτων είναι ο ΣΔΑΝΞ (Σύνδεσμος Διαχείρισης Απορριμμάτων Νομού Ξάνθης) και επικοινωνείτε απευθείας με αυτόν στα τηλέφωνα: 25410 77526 & 25410 64634, όπου δηλώνετε το πρόβλημά σας.

4. Κοινόχρηστοι χώροι στην περιοχή μου είναι βρώμικοι. Σε ποιον να απευθυνθώ;
Για την καθαριότητα των κοινόχρηστων χώρων ο Δήμος Τοπείρου διαθέτει δύο πλήρως εξοπλισμένα συνεργεία. Καλέστε στα τηλέφωνα 25413 52600-1 και δηλώστε το πρόβλημα.

5. Η περιοχή μου χρειάζεται καινούργιο κάδο σκουπιδιών. Σε ποιον να απευθυνθώ;
Υπεύθυνος φορέας για την τοποθέτηση των κάδων είναι ο ΣΔΑΝΞ (Σύνδεσμος Διαχείρισης Απορριμμάτων Νομού Ξάνθης) και επικοινωνείτε απευθείας με αυτόν στα τηλέφωνα: 25410 77526 & 25410 64634, όπου δηλώνετε το αίτημά σας.

6. Σκοπεύω να μεταδημοτεύσω στον Δήμο Τοπείρου. Πώς θα αποδείξω ότι μένω στον Δήμο τα τελευταία χρόνια, όπως μου ζήτησαν;
Χρειάζεστε βεβαίωση μονίμου κατοικίας, με την οποία βεβαιώνεται ότι διαμένετε στον Δήμο τα δύο τελευταία τουλάχιστον χρόνια (απαραίτητη προϋπόθεση για τη μεταδημότευση). Μπορείτε να την παραλάβετε άμεσα από το ΚΕΠ του Δήμου Τοπείρου, εφόσον προσκομίσετε τα αντίγραφα των δύο τελευταίων φορολογικών σας δηλώσεων και ένα αντίγραφο πρόσφατου λογαριασμού ΔΕΗ/ ΟΤΕ, στο όνομα σας. Επίσης, θα κάνετε μια υπεύθυνη δήλωση και σε περίπτωση που κανένας λογαριασμός δεν είναι στο όνομα σας, θα χρειαστεί και μια υπεύθυνη δήλωση του ατόμου στο όνομα του οποίου είναι ο λογαριασμός.

7. Άκουσα ότι μπορώ να παραλάβω κατ' οίκον πιστοποιητικό γέννησης. Θα μπορούσατε να με ενημερώσετε σχετικά;
Εάν είστε δημότης Τοπείρου, το ΚΕΠ (τηλ. 25413-52701 έως 07) μπορεί να  εκδώσει πιστοποιητικό γέννησης, οικογενειακής κατάστασης και εντοπιότητας και να το αποστείλει την επόμενη ημέρα στο σημείο όπου εσείς θα επιλέξετε, με courier. Η χρέωση επιβαρύνει εσάς. Η παράδοση του πιστοποιητικού γίνεται με την επίδειξη της ταυτότητας του αιτούντος.

8. Πότε ξεκίνησε την λειτουργία της η www.topeiros.gr;
Η ιστοσελίδα του Δήμου Τοπείρου ξεκίνησε δειλά-δειλά την λειτουργία της στα τέλη Μαϊου του 2000. Αφού είχε ολοκληρωθεί η πρώτη φάση της δημιουργίας της, έγινε και η επίσημη παρουσίασή της στις 7 Φεβρουαρίου του 2001 στο Ίδρυμα Θρακικής Τέχνης & Παράδοσης. Άλλαξε πολλές φορές μορφή και περιεχόμενό, καθώς η ανάγκες για περισσότερη ενημέρωση των επισκεπτών της αυξάνονταν με γοργούς ρυθμούς. Η ανάθεση του έργου της σχεδίασης και διαχείρισης της www.topeiros.gr δόθηκε από το Δήμο Τοπείρου στην Δημοτική Επιχείρηση Τοπικής Ανάπτυξης (Δ.Ε.Τ.Α.).  Από τις αρχές του 2011 η διαχείριση της ιστοσελίδας επέστρεψε στον Δήμο και στον υπαλλήλο Γιώργο Κρόγια.
Αξίζει να σημειωθεί ότι είναι η πρώτη ιστοσελίδα ΟΤΑ που δημιουργήθηκε στον Νομό Ξάνθης και μία από τις πρώτες δέκα στην Ανατ. Μακεδονία & Θράκη. Επίσης, είχε αναγνωρισθεί, μαζί με την σελίδα του Δήμου Αθηναίων, ως μια από τις καλύτερες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Ενημερώνεται και βελτιώνεται σχεδόν καθημερινά με πράξεις, αποφάσεις και δελτία τύπου της περιοχής μας, καθώς και με νέες υπηρεσίες.

9. Πως μπορώ να μαθαίνω γρήγορα τα νέα του Δήμου Τοπείρου;
Μπορείτε να εγγραφείτε στην Mailing List του Δήμου Τοπείρου, και να λαμβάνετε της ειδήσεις ή τα Δελτία Τύπου άμεσα στο ηλεκτρονικό σας ταχυδρομείο.

10. Εάν στείλω κάποιο Email πότε θα έχω απάντηση;
'Εξαρτάται από την φύση του ερωτήματός σας. Στην χειρότερη περίπτωση, αν χρειαστεί η συλλογή πολλών πληροφοριών από πολλές υπηρεσίες, ο χρόνος απάντησης δεν θα ξεπεράσει τις 48 ώρες (2 εργάσιμες ημέρες)