ΑΠΟΦΑΣΗ ΔΗΜΑΡΧΟΥ 223/2018

ΘΕΜΑ: «Μεταβίβαση αρμοδιοτήτων Δημάρχου στον οριζόμενο Αντιδήμαρχο για την δημοτική περίοδο από 23-07-2018 έως 31-08-2019»

Ο Δήμαρχος Τοπείρου

Έχοντας υπ’ όψη:

  1. Τις διατάξεις του άρθρου 58 του Ν.3852/2010 με θέμα «Αρμοδιότητες Δημάρχου» όπως τροποποιήθηκε με τις διατάξεις του Ν. 3979/2011.
  2. Τις διατάξεις του άρθρου 59 του Ν.3852/2010 με θέμα «Αντιδήμαρχοι» όπως τροποποιήθηκε και ισχύει, αναφορικά με τον ορισμό των Αντιδημάρχων και την αναπλήρωση του Δημάρχου.
  1. Την υπ' αριθμ. 15150/ 15.4.2014 απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών «Πρωτοβάθμιοι και Δευτεροβάθμιοι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης της Χώρας με το Ν. 3852/ 2010», όπως ισχύει.                                                                                                    
  2. Το γεγονός ότι ο Δήμος. εμπίπτει στις διατάξεις του άρθρου 59, παρ. 2 ή 59, παρ. 3 του Ν. 3852/ 2010 και επομένως μπορεί να ορισθούν τρις (3) Αντιδήμαρχοι.                                
  1. Τον Οργανισμό Εσωτερικών Υπηρεσιών του Δήμου.

Αποφασίζουμε

Α. Ορίζουμε τον κ. Τζελεπάκη Θεόδωρο του Αναστασίου Αντιδήμαρχο και Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας ως Αντιδήμαρχο, έμμισθο με θητεία από τη 23-07-2018 έως τις 31-08-2019 και μεταβιβάζουμε σε αυτόν τις εξής αρμοδιότητες:

  • Εποπτεία Προσωπικού και εύρυθµης λειτουργίας των Διοικητικών Υπηρεσιών, Υπεύθυνο Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης - Διαφάνειας.
  • Λειτουργία των Οικονομικών Υπηρεσιών.
  • Υπογραφή καταστάσεων μισθοδοσίας προσωπικού, ημερομισθίων και πάσης φύσεως αποδοχών µονίµου, εκτάκτου και εργατοτεχνικού προσωπικού , την υπογραφή αποφάσεων μεταβολών των Δημοτολογίων και την υπογραφή των πάσης φύσεως πιστοποιητικών και ληξιαρχικών πράξεων.
  • Θεώρηση βιβλίων του Δήµου, Σχολείων και άλλων διπλοτύπων που προβλέπεται από κείµενες διατάξεις και την υπογραφή βεβαιώσεων αγροτικών ακινήτων, αστικών ακινήτων και της κάθε είδους βεβαιώσεις αγροτών και καλλιεργειών.
  • Εποπτεία των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών και των Αποκεντρωµένων Υπηρεσιών του Δήμου.
  • Εποπτεία εύρυθµης λειτουργίας των ∆ηµοτικών κτιρίων και του ∆ηµαρχιακού µεγάρου.
  • Εποπτεία Προσωπικού και λειτουργίας της Υπηρεσίας Καθαριότητας.
  • Καθαριότητα οδών, πλατειών και κοινοχρήστων χώρων.
  • Καθαριότητα λαϊκών αγορών.

Β. Η ανάκληση Αντιδημάρχου πριν την λήξη της θητείας του είναι δυνατή µε ειδικά αιτιολογημένη απόφαση του ∆ηµάρχου.

Γ. Στην περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του Αντιδημάρχου, τις αρμοδιότητες ασκεί ο Δήμαρχος.

Δ. Όταν ο ∆ήµαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντά του ορίζεται να ασκεί ο
Αντιδήμαρχος,
κ. Τζελεπάκης Θεόδωρος του Αναστασίου που αναπληρώνει τον ∆ήµαρχο. Όταν και αυτός απουσιάζει ή κωλύεται τα καθήκοντα του ∆ηµάρχου θα ασκούνται από τους Αντιδημάρχουςκ. Κουτσομιχάλη Χαράλαμπο του Αντωνίου και Χουσείν Ογλού Σουνάι του Χουσείν.

Ε. Σε όλους τους Αντιδημάρχους ανατίθεται πέραν των ανωτέρω και η Θεώρηση Γνησίου Υπογραφής και η Υπογραφή Πιστοποιητικών Συντήρησης Συγγενών των εργαζομένων στο Εξωτερικό.

ΣΤ. Επίσης, σε όλους τους Αντιδημάρχους ανατίθεται εκ περιτροπής η Τέλεση Πολιτικών Γάµων που γίνεται στο Δήμο, σύµφωνα µε όσα ορίζονται στο Ν.∆. 321/1982.

Η παρούσα να δημοσιευθεί σε δύο τουλάχιστον ημερήσιες εφημερίδες και μία εβδομαδιαία του Νομού, καθώς και να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Δήμου Τοπείρου.

   

                                                                                      Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΤΟΠΕΙΡΟΥ

                                                                                           ΘΩΜΑΣ ΜΙΧΟΓΛΟΥ