Πρόσκληση 11ης Τακτικής Συνεδρίασης Δημοτικού Συμβουλίου 2021

Έχοντας υπόψη τις διατάξεις  α) του Κανονισμού Λειτουργίας του Δημοτικού Συμβουλίου, β) του άρθρου 67 παρ.5 του Ν. 3852/2010 (τ. Α’/87) (όπως αντικαταστάθηκε με τις διατάξεις του άρθρου 74 του Ν. 4555/2018) και γ) του άρθρου 184 του Ν. 4635/2019 (ΦΕΚ 167/τ. Α’/30.10.2019) «Επενδύω στην Ελλάδα και άλλες διατάξεις» (άρθρο 184 «Ρύθμιση θεμάτων σύγκλησης δημοτικών και περιφερειακών συμβουλίων» καθώς επίσης και δ) το άρθρο 10 παρ. 1 "Κατεπείγουσες διατάξεις για την Λειτουργία Δήμων και Περιφερειών κατά την διάρκεια της λήψης μέτρων αποφυγής της διάδοσης του κορωνοϊού COVID-19" Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου Τεύχος Ά ,αριθ. Φύλλου 55/11-3-2020, τις υπ. αρ. 18318/ 13-3-2020και υπ. αρ. 426/13-11-2020 εγκυκλίους του υπουργείου εσωτερικών καλείστε σε τακτική «δια περιφοράς» Συνεδρίαση, του Δημοτικού μας Συμβουλίου,η οποία θα λάβει χώρα την Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου 2021από ώρα 12.00 μ.μ. έως 13.00 μ.μ. με τα παρακάτω θέματα ημερήσιας διάταξης :

ΘΕΜΑ 1ο:   2η Αναμόρφωση Τεχνικού Προγράμματος 2021. (Εισήγηση: Ιωάννης Σιαμίδης).                                                                                                                                                                                                                       

ΘΕΜΑ 2ο:8ηΑναμόρφωση Προϋπολογισμού οικ. έτους 2021. (Εισήγηση: Ιωάννης Κιοσσές).                                                                                                                                                                                                                  

ΘΕΜΑ 3ο:Απόδοση Γ΄ Κατανομής για κάλυψη λειτουργικών δαπανών έτους 2021 στο ΝΠΔΔ Α/ βάθμιας Σχολικής Επιτροπής Δήμου Τοπείρου, στο ΝΠΔΔ Β/ βαθμιας Σχολικής Επιτροπής Δήμου Τοπείρου , στις σχολικές εφορίες και απόδοση επιχορήγησης σε σχολικούς τροχονόμους β΄ τριμήνου 2021.(Εισήγηση: Δήμαρχος).                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         

ΘΕΜΑ 4ο: Έγκριση έκθεσης απολογισμού εσόδων- εξόδων  Β΄ τρίμηνο 2021. (Εισήγηση: Ιωάννης Κιοσσές).                                                                                                                                                                                                                   

ΘΕΜΑ 5ο:Έγκριση της από 20-08-2021 αίτησης του ιδιοκτήτη του αγροτεμαχίου, κ. Κοτόπουλου Ηλία περί ΕΙΣΟΔΟΥ – ΕΞΟΔΟΥ, του γηπέδου που αποτελείται από τα αγροτεμάχια 142 και 144 του αναδασμού Αβάτου 2006 με στοιχεία Α-Β-Γ-Δ-Ε-Ζ-Η-Θ-Α, σε αγροτική οδό στην περιοχή αναδασμού Αβάτου που συμβάλει με την δημοτική οδό Αβάτου-Μαγγάνων στο Δημοτικό Διαμέρισμα Αβάτου του Δήμου Τοπείρου , προκειμένου να χρησιμοποιηθεί για την διαδικασία νομιμοποίησης αυθαίρετων κατασκευών. (Εισήγηση: Ιωάννης Σιαμίδης).

ΘΕΜΑ 6ο:Έγκριση της από 20-08-2021 αίτησης του ιδιοκτήτη του αγροτεμαχίου, κ. Κοτόπουλου Παρασκευά περί ΕΙΣΟΔΟΥ – ΕΞΟΔΟΥ, του αγροτεμαχίου 205 του αναδασμού Αβάτου 2006 με στοιχεία Α-Β-Γ-Δ-Ε-Ζ-Α, σε αγροτική οδό στην περιοχή αναδασμού Αβάτου που συμβάλει με την δημοτική οδό Αβάτου-Μαγγάνων στο Δημοτικό Διαμέρισμα Αβάτου του Δήμου Τοπείρου , προκειμένου να χρησιμοποιηθεί για την διαδικασία νομιμοποίησης αυθαίρετων κατασκευών.(Εισήγηση: Ιωάννης Σιαμίδης).

ΘΕΜΑ 7ο: Ορισμός εκπροσώπων του Δήμου Τοπείρου στα σχολικά συμβούλια σύμφωνα με το αρ. 107 του Ν.4823/2021.(Εισήγηση: Πρόεδρος Δημοτικού Συμβουλίου).                                                                                                                                                                                                                      

Η Συνεδρίαση θα γίνει δια περιφοράς, για λόγους διασφάλισης της δημοσίας υγείας από την πανδημία του κορονοϊού. Παρακαλούνται τα μέλη του συμβουλίου να δηλώσουν την συμμετοχή τους στην συνεδρίαση καθώς και την θέση τους επί των θεμάτων μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) στην διεύθυνση infotopeirou@gmail.com ο καθένας από τη δική του προσωπική ηλεκτρονική διεύθυνση. Παρακαλούμε όπως αποστείλετε την συμμετοχή σας καθώς και την θέση σας επί των θεμάτων σας επί των εντός του ανωτέρου χρόνου ήτοι 12:00 - 13:00.                                                                              

                                                                          

                                                                                          Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ

                                                                                                  

                                                                                                        ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ                                                                                                                                                   

Ορισμός Αντιδημάρχων στην Επιτροπή Ποιότητας Ζωής του Δήμου Τοπείρου

Θ   

ΑΠΟΦΑΣΗ   ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΑΡΙΘ. (327)

Θέμα:    Ορισμός Αντιδημάρχων στην Επιτροπή Ποιότητας Ζωής του Δήμου Τοπείρου

Ο Δήμαρχος Τοπείρου

Έχοντας υπόψη:

1.Τις διατάξεις των άρθρων 58, 59, 61, 92 και 93 του Ν.3852/10 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκέντρωσης Διοίκησης - Πρόγραμμα Καλλικράτης» (Α' 87), αναφορικά με τις αρμοδιότητες του Δημάρχου, τον ορισμό και τις υποχρεώσεις των Αντιδημάρχων, την αντιμισθία των αιρετών και την ειδική άδεια κατά την διάρκεια της θητείας αυτών, όπως αυτές ισχύουν.

2.Τις διατάξεις του άρθρου 74 του Ν.3852/2010 όπως αντικαταστάθηκε από την παρ.1 του αρ. 2 του Ν. 4623/2019.

3.Την υπ' αριθμόν 22/2019 απόφαση του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Ξάνθης με την οποία επικυρώθηκαν τα αποτελέσματα των Δημοτικών Εκλογών του Δήμου Τοπείρου που διενεργήθηκαν την 26η-05-2019.

4.Τις υπ' αριθ. 307/31-08-2021 και 310/31-08-2021 αποφάσεις Δημάρχου περί ορισμού της κα. Βαχαρέλη Σμαράγδας του Δημητρίου και του κ. Χαλήτ Ογλού Μουμίν του Χαλήτ ως Αντιδημάρχους.

5.Την αρ. 90/59849/21-08-2019 εγκύκλιου του Υπουργείου Εσωτερικών σχετικά με τη διαδικασία συγκρότησης και εκλογής των μελών της Οικονομικής Επιτροπής και της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής.

6.Την ανάγκη ορισμού δύο Αντιδημάρχων ως μέλη της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής, λόγω του ότι καθήκοντα Προέδρου θα ασκήσω ο ίδιος.

            ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ

 

 

Ο Δήμαρχος Τοπείρου Μίχογλου Θωμάς του Ιωάννη θα προεδρεύσει στην Επιτροπή Ποιότητας Ζωής και ως μέλη της Επιτροπή Ποιότητας Ζωής ορίζονται οι Αντιδήμαρχοι κα. Βαχαρέλη Σμαράγδα του Δημητρίου και κ. Χαλήτ Ογλού Μουμίν του Χαλήτ.

 

Η παρούσα απόφαση να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Δήμου Τοπείρου και στο πρόγραμμα «ΔΙΑΥΓΈΙΑ».

 

Ορισμός Αντιδημάρχων στην Επιτροπή Ποιότητας Ζωής του Δήμου Τοπείρου

ΟΡΙΣΜΟΣ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΩΝ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΔΗΜΟΥ ΤΟΠΕΙΡΟΥ

ΘΕΜΑ: ΟΡΙΣΜΟΣ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΩΝ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΔΗΜΟΥ ΤΟΠΕΙΡΟΥ
 
               ΑΠΟΦΑΣΗ 326
 
                  Ο Δήμαρχος Τοπείρου
 
            Έχονταςυπόψη:
 
Τις διατάξεις των άρθρων 58, 59, 61, 92 και 93 του Ν. 3852/10 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκέντρωσης Διοίκησης – Πρόγραμμα Καλλικράτης» (Α’ 87), αναφορικά με τις αρμοδιότητες του Δημάρχου, τον ορισμό και τις υποχρεώσεις των Αντιδημάρχων, την αντιμισθία των αιρετών και την ειδική άδεια κατά την διάρκεια της θητείας αυτών, όπως αυτές ισχύουν.
Τις διατάξεις του άρθρου 74 του Ν.3852/2010 όπως αντικαταστάθηκε από την παρ.1 του αρ. 2 του Ν. 4623/2019.
Την υπ’ αριθμόν 22/2019 απόφαση του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Ξάνθης με την οποία επικυρώθηκαν τα αποτελέσματα των Δημοτικών Εκλογών του Δήμου Τοπείρου που διενεργήθηκαν την 26η-05-2019.
Τις υπ’ αριθ. 307/31-08-2021 και 308/31-08-2020 αποφάσεις Δημάρχου περί ορισμού της κα.Βαχαρέλη Σμαράγδας του Δημητρίου και του κ. Αγγελάκη Πασχάλη του Δημητρίου ως Αντιδημάρχους.
Την αρ. 90/59849/21-08-2019 εγκύκλιο του Υπουργείου Εσωτερικών σχετική με τη διαδικασία συγκρότησης και εκλογής των μελών της Οικονομικής Επιτροπής και της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής.
Την ανάγκη ορισμού δύο Αντιδημάρχων ως μέλη Οικονομικής Επιτροπής, λόγω του ότι καθήκοντα Προέδρου, θα ασκήσω εγώ ο ίδιος.
                                                    ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ
 
Ο Δήμαρχος Τοπείρου Μίχογλου Θωμάς του Ιωάννη θα προεδρεύει την Οικονομική Επιτροπή και ως μέλη της οικονομικής επιτροπής ορίζονται οι Αντιδήμαρχοι κα. Βαχαρέλη Σμαράγδα του Δημητρίουκαι κ. Αγγελάκης Πασχάλης του Δημητρίου.
 
Η παρούσα απόφαση να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Δήμου Τοπείρου και στο πρόγραμμα «ΔΙΑΥΓΕΙΑ».

ΟΡΙΣΜΟΣ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΩΝ ΣΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ 2021

Δ Ε Λ Τ Ι Ο Τ Υ Π Ο Υ

ΚΔΒΜ Εύλαλο, 02/09/2021

Θέμα: Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος συμμετοχής στα τμήματα μάθησης του Κέντρου Διά Βίου Μάθησης (Κ.Δ.Β.Μ.) Δήμου Τοπείρου.

Ενημερώνουμε κάθε ενδιαφερόμενο/η ότι ο Δήμος Τοπείρου, το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων (διά της Γενικής Γραμματείας Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης, Διά Βίου Μάθησης και Νεολαίας) και το Ίδρυμα Νεολαίας και Διά Βίου Μάθησης συνεχίζουν επιτυχώς τη λειτουργία του Κ.Δ.Β.Μ. του Δήμου Τοπείρου στο οποίο θα υλοποιηθούν προγράμματα Γενικής Εκπαίδευσης Ενηλίκων με εκπαιδευτικές δράσεις Εθνικής και Τοπικής Εμβέλειας.

Στο Κ.Δ.Β.Μ. του Δήμου Τοπείρου μπορούν να δημιουργηθούν τμήματα, σύμφωνα με τον πίνακα που ακολουθεί:

Α/Α ΤΙΤΛΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ

ΔΙΑΡΚΕΙΑ

ΣΕ ΩΡΕΣ

ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ
ΤΗΛΕ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΔΙΑ ΖΩΣΗΣ
1 Επαγγελματική ενεργοποίηση ανέργων γυναικών 25 Χ  
2 Συλλογικές Περιβαλλοντικές Δράσεις 25 Χ  
3 Ελληνικό Αλφαβητικό σύστημα 25 Χ  
4 Αγγλικά για τον χώρο εργασίας (Α2-Β1) 25 Χ  
5        
6        

Σε περιπτώσεις αναστολής της δια ζώσης εκπαίδευσης λόγω περιοριστικών μέτρων για την αντιμετώπιση της πανδημίας covid-19, τα τμήματα μάθησης θα υλοποιούνται μόνο μέσω τηλε-εκπαίδευσης (εξ αποστάσεως παρακολούθηση).

Τα προσφερόμενα προγράμματα μπορούν να παρακολουθήσουν ενήλικες ανεξαρτήτως χώρας καταγωγής, ηλικίας και μόρφωσης, καθώς και μέλη ευάλωτων κοινωνικά ομάδων. Για την ένταξη των ενδιαφερομένων στα τμήματα απαιτείται η συμπλήρωση σχετικής αίτησης με επίδειξη του δελτίου αστυνομικής ταυτότητας ή του διαβατηρίου του υποψήφιου.

Το έργο συγχρηματοδοτείται από την Ελλάδα και την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) μέσω του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση».

Για πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχής απευθυνθείτε στο Κέντρο Δια Βίου Μάθησης:

Τηλ. : 2541352617

Ταχ. Διεύθυνση: Εύλαλο Δήμου Τοπείρου

Email: kentrokoinotitas@topeiros.gr                               

Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.       

 

   *  ΑΙΤΗΣΗ

Απόφαση Δημάρχου για τον ορισμό Αντιδημάρχου & Μεταβίβαση αρμοδιοτήτων του

 

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ                     Εύλαλο,31-08-2021

ΝΟΜΟΣ ΞΑΝΘΗΣ

ΔΗΜΟΣ ΤΟΠΕΙΡΟΥ                                 Αριθ. Πρωτ. 4682

ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΗΜΑΡΧΟΥ

Εύλαλο Ξάνθης, T.K. 67200

ΤΗΛ     : 25413-52609

FAX     : 25413-52618

E-mail: info@topeiros.gr

Web    :http://www.topeiros.gr

ΘΕΜΑ: Απόφαση Δημάρχου για τον ορισμό Αντιδημάρχου & Μεταβίβαση αρμοδιοτήτων του

ΑΠΟΦΑΣΗ 311

Ο Δήμαρχος Τοπείρου

Έχονταςυπόψη:

  1. Τις διατάξεις του άρθρου 59 του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης» (Α' 87), όπως αντικαταστάθηκε από την παρ.1 του άρθρου 68 του Ν.4555/2018 (Α’ 133) Πρόγραμμα Κλεισθένης Ι, αναφορικά με τον ορισμό των Αντιδημάρχων και την αναπλήρωση του Δημάρχου και από το άρθρο 5 του Ν.4623/2019 (Α' 134).
  2. Τις διατάξεις του άρθρου 2 του Ν. 3852/2010 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.
  3. Την υπ' αριθ. 28549/16.04.2019 (ΦΕΚ 1327/17.04.2019 τεύχος B’) απόφαση ΥΠ.ΕΣ. "Πρωτοβάθμιοι και Δευτεροβάθμιοι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης της Χώρας, σύμφωνα με το ν. 3852/2010, όπως ισχύει."
  4. Τις διατάξεις του άρθρου 92 του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης» (Α' 87), όπως τροποποιήθηκε από το άρθρο 33 του Ν.4483/2017 (Α’ 107) και της παρ. 3 ε' άρθρου 3 ν.4051/2012 (Α' 40), αναφορικά με την αντιμισθία.
  5. Τις διατάξεις του αρ.47 του Ν. 4647/2019 ( Α’ 204) « Κατεπείγουσες ρυθμίσεις αρμοδιότητας των Υπουργείων Υγείας , Εσωτερικών , Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων και άλλες διατάξεις» περί άμισθων αντιδημάρχων.



  1. Τα επίσημα πληθυσμιακά δεδομένα της τελευταίας απογραφής έτους 2011 (αποφ. ΓΠ-191/20.3.2014 (Β’ 698)) για τον Δήμο Τοπείρου , σύμφωνα με τα οποία ο πληθυσμός του ανέρχεται στους 14.797 κατοίκους.
  2. Το γεγονός ότι στο Δήμο Τοπείρου μπορεί να ορισθούν τέσσερις 4 έμμισθοι Αντιδήμαρχοι και ένας άμισθος .
  3. Την εγκύκλιο ΥΠ.ΕΣ. εγκ.82/59633/20.08.2019:Ορισμός Αντιδημάρχων.

9. Τον Οργανισμό Εσωτερικών Υπηρεσιών του Δήμου Τοπείρου.

                                                     ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ

Α. Ορίζει τον κ. Τζελεπάκη Θεόδωρο του Αναστασίου ως Άμισθο Αντιδήμαρχο του Δήμου Τοπείρου, με θητεία από 01-09-2021 μέχρι 31-08-2022, εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου, στον οποίο μεταβιβάζει τις εξής αρμοδιότητες:

  • Προγραμματισμός , εισήγηση, σχεδιασμός και μέριμνα για τα έργα επέκτασης ή ανανέωσης των δικτύων ύδρευσης και αποχέτευσης του Δήμου και των αντίστοιχων εγκαταστάσεων επεξεργασίας νερού.
  • Μέριμνα για την καταγραφή των καταναλώσεων νερού στους υδρομετρητές και ενημέρωση των Οικονομικών Υπηρεσιών για την είσπραξη του αντιτίμου των καταναλώσεων.
  • Μέριμνα για τα Δίκτυα άρδευσης και ενημέρωση των Οικονομικών Υπηρεσιών για την είσπραξη του αντιτίμου των καταναλώσεων.

Β. Ο ανωτέρω Αντιδήμαρχος κατά τη διάρκεια της θητείας του δεν μπορεί να εκλεγεί ή να είναι μέλος του προεδρείου του δημοτικού συμβουλίου.

Γ. Δεν δικαιούται αντιμισθίας ή οποιασδήποτε άλλης οικονομικής απολαβής σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 47 του Ν. 4647/2019.

Γ. Η ανάκληση του αντιδημάρχου είναι δυνατή μετά την πάροδο έξι (6) μηνών από τον ορισμό του, με ειδικά αιτιολογημένη απόφαση του δημάρχου, για λόγους που ανάγονται στην άσκηση των καθηκόντων του.

Δ. Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντά του ορίζεται να ασκεί η Αντιδήμαρχος κα. Βαχαρέλη Σμαράγδα του Δημητρίου, που αναπληρώνει τον Δήμαρχο. Όταν και αυτή απουσιάζει ή κωλύεται τα καθήκοντα του Δημάρχου θα ασκούνται από τους Αντιδημάρχους κ. κ. Αγγελάκη Πασχάλη του Δημητρίου, κ. Κετίπη Αριστείδη του Δημητρίου, κ. Χαλήτ Ογλού Μουμίν του Χαλήτ και κ. Τζελεπάκη Θεόδωρο του Αναστασίου.

Στην περίπτωση απουσίας ή κωλύματος των Αντιδημάρχων, τις αρμοδιότητες ασκεί ο Δήμαρχος.

Ε. Σε όλους τους Αντιδημάρχους ανατίθεται πέραν των ανωτέρω και η Θεώρηση Γνησίου Υπογραφής και η υπογραφή Πιστοποιητικών Συντήρησης Συγγενών των Εργαζομένων στο Εξωτερικό.

ΣΤ. Επίσης, σε όλους τους Αντιδημάρχους ανατίθεται εκ περιτροπής η Τέλεση Πολιτικών Γάμων που γίνεται στο Δήμο, σύμφωνα με όσα ορίζονται στο Ν.Δ. 321/1982.

Ζ. Σε όλους τους Αντιδημάρχους ανατίθεται η υπογραφή, με εξουσιοδότηση του δημάρχου, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων, που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες.

Η. Όλοι οι Αντιδήμαρχοι συνεργάζονται με τους προέδρους των κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.

Η παρούσα να δημοσιευτεί μία φορά σε μία ημερήσια εφημερίδα και, αν δεν υπάρχει ημερήσια, σε μία εβδομαδιαία της πρωτεύουσας του Νομού και να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Δήμου Τοπείρου και στο πρόγραμμα «ΔΙΑΥΓΕΙΑ»

                                                                    

                                        Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΤΟΠΕΙΡΟΥ

                                               ΘΩΜΑΣ ΜΙΧΟΓΛΟΥ            

Κοινοποίηση: 1) Ενδιαφερόμενο

                     2)Υπηρεσίες του Δήμου Τοπείρου

Απόφαση Δημάρχου για τον ορισμό Αντιδημάρχου & Μεταβίβαση αρμοδιοτήτων του

 

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ                Εύλαλο, 31-08-2021

ΝΟΜΟΣ ΞΑΝΘΗΣ

ΔΗΜΟΣ ΤΟΠΕΙΡΟΥ                                  Αριθ. Πρωτ. 4680

ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΗΜΑΡΧΟΥ

Εύλαλο Ξάνθης, T.K. 67200

ΤΗΛ     : 25413-52609

FAX     : 25413-52618

E-mail: info@topeiros.gr

Web    :http://www.topeiros.gr

ΘΕΜΑ: Απόφαση Δημάρχου για τον ορισμό Αντιδημάρχου & Μεταβίβαση αρμοδιοτήτων του

ΑΠΟΦΑΣΗ 310

Ο Δήμαρχος Τοπείρου

Έχονταςυπόψη:

  1. Τις διατάξεις του άρθρου 59 του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης» (Α' 87), όπως αντικαταστάθηκε από την παρ.1 του άρθρου 68 του Ν.4555/2018 (Α’ 133) Πρόγραμμα Κλεισθένης Ι, αναφορικά με τον ορισμό των Αντιδημάρχων και την αναπλήρωση του Δημάρχου και από το άρθρο 5 του Ν.4623/2019 (Α' 134).
  2. Τις διατάξεις του άρθρου 2 του Ν. 3852/2010 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.
  3. Την υπ' αριθ. 28549/16.04.2019 (ΦΕΚ 1327/17.04.2019 τεύχος B’) απόφαση ΥΠ.ΕΣ. "Πρωτοβάθμιοι και Δευτεροβάθμιοι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης της Χώρας, σύμφωνα με το ν. 3852/2010, όπως ισχύει."
  4. Τις διατάξεις του άρθρου 92 του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης» (Α' 87), όπως τροποποιήθηκε από το άρθρο 33 του Ν.4483/2017 (Α’ 107) και της παρ. 3 ε' άρθρου 3 ν.4051/2012 (Α' 40), αναφορικά με την αντιμισθία.
  5. Τα επίσημα πληθυσμιακά δεδομένα της τελευταίας απογραφής έτους 2011 (αποφ. ΓΠ-191/20.3.2014 (Β’ 698)) για τον Δήμο Τοπείρου , σύμφωνα με τα οποία ο πληθυσμός του ανέρχεται στους 14.797 κατοίκους.
  6. Το γεγονός ότι στο Δήμο Τοπείρου μπορεί να ορισθούν τέσσερις 4 Αντιδήμαρχοι.
  7. Την εγκύκλιο ΥΠ.ΕΣ. εγκ.82/59633/20.08.2019:Ορισμός Αντιδημάρχων.

8. Τον Οργανισμό Εσωτερικών Υπηρεσιών του Δήμου Τοπείρου.

                                            ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ

Α. Ορίζει τον κ. Χαλήτ Ογλού Μουμίν του Χαλήτ ως Αντιδήμαρχο του Δήμου Τοπείρου, με θητεία από 01-09-2021 μέχρι 31-08-2022, εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου, στον οποίο μεταβιβάζει τις εξής αρμοδιότητες:

• Συντήρηση των δικτύων Ηλεκτροφωτισμού

• Τοποθέτηση – έλεγχος και συντήρηση πινακίδων Κ.Ο.Κ.

• Εποπτεία λειτουργίας του Γραφείου Κίνησης των Αυτ/των του Δήμου

• Συντήρηση παιδικών χαρών

• Προστασία και ανάπτυξη Φυτικής, Ζωικής Παραγωγής και Αλιείας

• Διαχείριση βοσκοτόπων

• Εποπτεία και έλεγχο αυθαιρέτων καταλήψεων Δημοτικών, Κοινοχρήστων κλπ. οικοπεδικών και αγροτικών εκτάσεων.

• Επίβλεψη λειτουργίας Άρδευσης

• Συντήρηση Εγγειοβελτιωτικών έργων

• Επίβλεψη της συντήρησης της αγροτικής οδοποιίας κ.ο.κ.

Β. Ο ανωτέρω Αντιδήμαρχος κατά τη διάρκεια της θητείας του δεν μπορεί να εκλεγεί ή να είναι μέλος του προεδρείου του δημοτικού συμβουλίου.

Γ. Η ανάκληση του αντιδημάρχου είναι δυνατή μετά την πάροδο έξι (6) μηνών από τον ορισμό του, με ειδικά αιτιολογημένη απόφαση του δημάρχου, για λόγους που ανάγονται στην άσκηση των καθηκόντων του.

Δ. Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντά του ορίζεται να ασκεί η Αντιδήμαρχος κα. Βαχαρέλη Σμαράγδα του Δημητρίου, που αναπληρώνει τον Δήμαρχο. Όταν και αυτή απουσιάζει ή κωλύεται τα καθήκοντα του Δημάρχου θα ασκούνται από τους Αντιδημάρχους κ. κ. Αγγελάκη Πασχάλη του Δημητρίου, κ. Κετίπη Αριστείδη του Δημητρίου, κ. Χαλήτ Ογλού Μουμίν του Χαλήτ και κ. Τζελεπάκη Θεόδωρο του Αναστασίου.

Στην περίπτωση απουσίας ή κωλύματος των Αντιδημάρχων, τις αρμοδιότητες ασκεί ο Δήμαρχος.

Ε. Σε όλους τους Αντιδημάρχους ανατίθεται πέραν των ανωτέρω και η Θεώρηση Γνησίου Υπογραφής και η υπογραφή Πιστοποιητικών Συντήρησης Συγγενών των Εργαζομένων στο Εξωτερικό.

ΣΤ. Επίσης, σε όλους τους Αντιδημάρχους ανατίθεται εκ περιτροπής η Τέλεση Πολιτικών Γάμων που γίνεται στο Δήμο, σύμφωνα με όσα ορίζονται στο Ν.Δ. 321/1982.

Ζ. Σε όλους τους Αντιδημάρχους ανατίθεται η υπογραφή, με εξουσιοδότηση του δημάρχου, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων, που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες.

Η. Όλοι οι Αντιδήμαρχοι συνεργάζονται με τους προέδρους των κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.

Η παρούσα να δημοσιευτεί μία φορά σε μία ημερήσια εφημερίδα και, αν δεν υπάρχει ημερήσια, σε μία εβδομαδιαία της πρωτεύουσας του Νομού και να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Δήμου Τοπείρου και στο πρόγραμμα «ΔΙΑΥΓΕΙΑ»                                                     

                                    Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΤΟΠΕΙΡΟΥ

                                               ΘΩΜΑΣ ΜΙΧΟΓΛΟΥ            

 

Κοινοποίηση: 1) Ενδιαφερόμενο

                    2)Υπηρεσίες του Δήμου Τοπείρου

Απόφαση Δημάρχου για τον ορισμό Αντιδημάρχου & Μεταβίβαση αρμοδιοτήτων του

 

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ                Εύλαλο, 31-08-2021

ΝΟΜΟΣ ΞΑΝΘΗΣ

ΔΗΜΟΣ ΤΟΠΕΙΡΟΥ                                    Αριθ. Πρωτ. 4679

ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΗΜΑΡΧΟΥ

Εύλαλο Ξάνθης, T.K. 67200

ΤΗΛ     : 25413-52609

FAX     : 25413-52618

E-mail: info@topeiros.gr

Web    :http://www.topeiros.gr

ΘΕΜΑ: Απόφαση Δημάρχου για τον ορισμό Αντιδημάρχου & Μεταβίβαση αρμοδιοτήτων του

ΑΠΟΦΑΣΗ 309

Ο Δήμαρχος Τοπείρου

Έχονταςυπόψη:

  1. Τις διατάξεις του άρθρου 59 του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης» (Α' 87), όπως αντικαταστάθηκε από την παρ.1 του άρθρου 68 του Ν.4555/2018 (Α’ 133) Πρόγραμμα Κλεισθένης Ι, αναφορικά με τον ορισμό των Αντιδημάρχων και την αναπλήρωση του Δημάρχου και από το άρθρο 5 του Ν.4623/2019 (Α' 134).
  2. Τις διατάξεις του άρθρου 2 του Ν. 3852/2010 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.
  3. Την υπ' αριθ. 28549/16.04.2019 (ΦΕΚ 1327/17.04.2019 τεύχος B’) απόφαση ΥΠ.ΕΣ. "Πρωτοβάθμιοι και Δευτεροβάθμιοι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης της Χώρας, σύμφωνα με το ν. 3852/2010, όπως ισχύει."
  4. Τις διατάξεις του άρθρου 92 του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης» (Α' 87), όπως τροποποιήθηκε από το άρθρο 33 του Ν.4483/2017 (Α’ 107) και της παρ. 3 ε' άρθρου 3 ν.4051/2012 (Α' 40), αναφορικά με την αντιμισθία.
  5. Τα επίσημα πληθυσμιακά δεδομένα της τελευταίας απογραφής έτους 2011 (αποφ. ΓΠ-191/20.3.2014 (Β’ 698)) για τον Δήμο Τοπείρου , σύμφωνα με τα οποία ο πληθυσμός του ανέρχεται στους 14.797 κατοίκους.
  6. Το γεγονός ότι στο Δήμο Τοπείρου μπορεί να ορισθούν τέσσερις 4 Αντιδήμαρχοι.
  7. Την εγκύκλιο ΥΠ.ΕΣ. εγκ.82/59633/20.08.2019:Ορισμός Αντιδημάρχων.

8. Τον Οργανισμό Εσωτερικών Υπηρεσιών του Δήμου Τοπείρου.

                                            ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ

Α. Ορίζει τον κ. Κετίπη Αριστείδη του Δημητρίου ως Αντιδήμαρχο του Δήμου Τοπείρου, με θητεία από 01-09-2021 μέχρι 31-08-2022, εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου, στην οποία μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:

  • Μέριμνας και συντονισμού αθλητικών δραστηριοτήτων, που παρέχονται από Νομικά Πρόσωπα του Δήμου, σε συνεργασία με τους Προέδρους αυτών. Συνεργασίας με άλλους φορείς για θέματα που αφορούν εν γένει τον Αθλητισμό και τη λειτουργία των αθλητικών υποδομών και εγκαταστάσεων.
  • Εποπτείας και ευθύνης σε θέματα Παιδείας- Βιβλιοθηκών , δια βίου μάθησης και Αθλητισμού της Διεύθυνσης Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας, Πολιτισμού και Αθλητισμού.
  • Ρύθμιση ζητημάτων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
  • Εφαρμογή ενεργειών τουριστικής ανάπτυξης και προγραμμάτων Κοινωνικής Πρόνοιας
  • Εποπτείας και ελέγχου του προσωπικού ευθύνης.
  • Τα θέματα προβολής και Τουρισμού
  • Εποπτείας και ευθύνης της λειτουργίας του Γραφείου Τύπου .
  • Την διαχείριση των Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων και των εν γένει θεμάτων που συνδέονται με χρηματοδοτήσεις στα πλαίσια προγραμμάτων χρηματοδότησης.

Β. Ο ανωτέρω Αντιδήμαρχος κατά τη διάρκεια της θητείας του δεν μπορεί να εκλεγεί ή να είναι μέλος του προεδρείου του δημοτικού συμβουλίου.

Γ. Η ανάκληση του αντιδημάρχου είναι δυνατή μετά την πάροδο έξι (6) μηνών από τον ορισμό του, με ειδικά αιτιολογημένη απόφαση του δημάρχου, για λόγους που ανάγονται στην άσκηση των καθηκόντων του.

Δ. Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντά του ορίζεται να ασκεί η Αντιδήμαρχος κα. Βαχαρέλη Σμαράγδα του Δημητρίου, που αναπληρώνει τον Δήμαρχο. Όταν και αυτή απουσιάζει ή κωλύεται τα καθήκοντα του Δημάρχου θα ασκούνται από τους Αντιδημάρχους κ. κ. Αγγελάκη Πασχάλη του Δημητρίου, κ. Κετίπη Αριστείδη του Δημητρίου, κ. Χαλήτ Ογλού Μουμίν του Χαλήτ και κ. Τζελεπάκη Θεόδωρο του Αναστασίου.

Στην περίπτωση απουσίας ή κωλύματος των Αντιδημάρχων, τις αρμοδιότητες ασκεί ο Δήμαρχος.

Ε. Σε όλους τους Αντιδημάρχους ανατίθεται πέραν των ανωτέρω και η Θεώρηση Γνησίου Υπογραφής και η υπογραφή Πιστοποιητικών Συντήρησης Συγγενών των Εργαζομένων στο Εξωτερικό.

ΣΤ. Επίσης, σε όλους τους Αντιδημάρχους ανατίθεται εκ περιτροπής η Τέλεση Πολιτικών Γάμων που γίνεται στο Δήμο, σύμφωνα με όσα ορίζονται στο Ν.Δ. 321/1982.

Ζ. Σε όλους τους Αντιδημάρχους ανατίθεται η υπογραφή, με εξουσιοδότηση του δημάρχου, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων, που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες.

Η. Όλοι οι Αντιδήμαρχοι συνεργάζονται με τους προέδρους των κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.

Η παρούσα να δημοσιευτεί μία φορά σε μία ημερήσια εφημερίδα και, αν δεν υπάρχει ημερήσια, σε μία εβδομαδιαία της πρωτεύουσας του Νομού και να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Δήμου Τοπείρου και στο πρόγραμμα «ΔΙΑΥΓΕΙΑ»

                                                                                                                                                                            

                                      Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΤΟΠΕΙΡΟΥ

                                           ΘΩΜΑΣ ΜΙΧΟΓΛΟΥ            

Κοινοποίηση: 1) Ενδιαφερόμενο

                     2)Υπηρεσίες του Δήμου Τοπείρου

Απόφαση Δημάρχου για τον ορισμό Αντιδημάρχου & Μεταβίβαση αρμοδιοτήτων του

 

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ             Εύλαλο, 31-08-2021

ΝΟΜΟΣ ΞΑΝΘΗΣ

ΔΗΜΟΣ ΤΟΠΕΙΡΟΥ                               Αριθ. Πρωτ. 4678

ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΗΜΑΡΧΟΥ

Εύλαλο Ξάνθης, T.K. 67200

ΤΗΛ     : 25413-52609

FAX     : 25413-52618

E-mail: info@topeiros.gr

Web    :http://www.topeiros.gr

ΘΕΜΑ: Απόφαση Δημάρχου για τον ορισμό Αντιδημάρχου & Μεταβίβαση αρμοδιοτήτων του

ΑΠΟΦΑΣΗ 308

Ο Δήμαρχος Τοπείρου

Έχονταςυπόψη:

  1. Τις διατάξεις του άρθρου 59 του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης» (Α' 87), όπως αντικαταστάθηκε από την παρ.1 του άρθρου 68 του Ν.4555/2018 (Α’ 133) Πρόγραμμα Κλεισθένης Ι, αναφορικά με τον ορισμό των Αντιδημάρχων και την αναπλήρωση του Δημάρχου και από το άρθρο 5 του Ν.4623/2019 (Α' 134).
  2. Τις διατάξεις του άρθρου 2 του Ν. 3852/2010 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.
  3. Την υπ' αριθ. 28549/16.04.2019 (ΦΕΚ 1327/17.04.2019 τεύχος B’) απόφαση ΥΠ.ΕΣ. "Πρωτοβάθμιοι και Δευτεροβάθμιοι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης της Χώρας, σύμφωνα με το ν. 3852/2010, όπως ισχύει."
  4. Τις διατάξεις του άρθρου 92 του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης» (Α' 87), όπως τροποποιήθηκε από το άρθρο 33 του Ν.4483/2017 (Α’ 107) και της παρ. 3 ε' άρθρου 3 ν.4051/2012 (Α' 40), αναφορικά με την αντιμισθία.
  5. Τα επίσημα πληθυσμιακά δεδομένα της τελευταίας απογραφής έτους 2011 (αποφ. ΓΠ-191/20.3.2014 (Β’ 698)) για τον Δήμο Τοπείρου , σύμφωνα με τα οποία ο πληθυσμός του ανέρχεται στους 14.797 κατοίκους.
  6. Το γεγονός ότι στο Δήμο Τοπείρου μπορεί να ορισθούν τέσσερις 4 Αντιδήμαρχοι.
  7. Την εγκύκλιο ΥΠ.ΕΣ. εγκ.82/59633/20.08.2019:Ορισμός Αντιδημάρχων.

8. Τον Οργανισμό Εσωτερικών Υπηρεσιών του Δήμου Τοπείρου.

                                            ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ

Α. Ορίζει τον κ. Αγγελάκη Πασχάλη του Δημητρίου ως Αντιδήμαρχο του Δήμου Τοπείρου, με θητεία από 01-09-2021 μέχρι 31-08-2022, εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου, στον οποίο μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:

  • Συντονισμός και επίβλεψη του έργου της Πολιτικής Προστασίας σε συνεργασία με τους

συναρμόδιους φορείς

• Εποπτεία Προσωπικού και λειτουργίας της Υπηρεσίας Καθαριότητας

• Καθαριότητα οδών, πλατειών και κοινοχρήστων χώρων

• Καθαριότητα λαϊκών αγορών

• Περισυλλογή εγκαταλειμμένων αυτοκινήτων

• Λειτουργία Γραφείου Γεωργικής Ανάπτυξης

• Εποπτεία επί του Τοπικού Οργανισμού Εγγείων Βελτιώσεων

• Χορήγηση αδειών ίδρυσης και λειτουργίας καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος, αδειών μουσικών οργάνων, αδειών τυχερών παιγνίων, αδειών ίδρυσης ποιμνιοστασίων, μικροπωλητών κλπ.

• Άδειες πλανόδιου – υπαίθριου εμπορίου

• Λειτουργία υπαίθριων εμπορικών δραστηριοτήτων (λαϊκές αγορές, εμποροπανηγύρεις κλπ.)

• Υπογραφή των αδειών χρήσης για τη λειτουργία της εβδομαδιαίας Λαϊκής Αγοράς

• Εφαρμογή μέτρων για την προστασία και προαγωγή της Δημόσιας Υγείας

Β. Ο ανωτέρω Αντιδήμαρχος κατά τη διάρκεια της θητείας του δεν μπορεί να εκλεγεί ή να είναι μέλος του προεδρείου του δημοτικού συμβουλίου.

Γ. Η ανάκληση του αντιδημάρχου είναι δυνατή μετά την πάροδο έξι (6) μηνών από τον ορισμό του, με ειδικά αιτιολογημένη απόφαση του δημάρχου, για λόγους που ανάγονται στην άσκηση των καθηκόντων του.

Δ. Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντά του ορίζεται να ασκεί η Αντιδήμαρχος κα. Βαχαρέλη Σμαράγδα του Δημητρίου, που αναπληρώνει τον Δήμαρχο. Όταν και αυτή απουσιάζει ή κωλύεται τα καθήκοντα του Δημάρχου θα ασκούνται από τους Αντιδημάρχους κ. κ. Αγγελάκη Πασχάλη του Δημητρίου, κ. Κετίπη Αριστείδη του Δημητρίου, κ. Χαλήτ Ογλού Μουμίν του Χαλήτ και κ. Τζελεπάκη Θεόδωρο του Αναστασίου.

Στην περίπτωση απουσίας ή κωλύματος των Αντιδημάρχων, τις αρμοδιότητες ασκεί ο Δήμαρχος.

Ε. Σε όλους τους Αντιδημάρχους ανατίθεται πέραν των ανωτέρω και η Θεώρηση Γνησίου Υπογραφής και η υπογραφή Πιστοποιητικών Συντήρησης Συγγενών των Εργαζομένων στο Εξωτερικό.

ΣΤ. Επίσης, σε όλους τους Αντιδημάρχους ανατίθεται εκ περιτροπής η Τέλεση Πολιτικών Γάμων που γίνεται στο Δήμο, σύμφωνα με όσα ορίζονται στο Ν.Δ. 321/1982.

Ζ. Σε όλους τους Αντιδημάρχους ανατίθεται η υπογραφή, με εξουσιοδότηση του δημάρχου, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων, που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες.

Η. Όλοι οι Αντιδήμαρχοι συνεργάζονται με τους προέδρους των κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.

Η παρούσα να δημοσιευτεί μία φορά σε μία ημερήσια εφημερίδα και, αν δεν υπάρχει ημερήσια, σε μία εβδομαδιαία της πρωτεύουσας του Νομού και να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Δήμου Τοπείρου και στο πρόγραμμα «ΔΙΑΥΓΕΙΑ»

                            Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΤΟΠΕΙΡΟΥ

                                  ΘΩΜΑΣ ΜΙΧΟΓΛΟΥ            

                                                                                     

Κοινοποίηση: 1) Ενδιαφερόμενο

                     2)Υπηρεσίες του Δήμου Τοπείρου

Απόφαση Δημάρχου για τον ορισμό Αντιδημάρχου & Μεταβίβαση αρμοδιοτήτων του

 

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ                Εύλαλο, 31-08-2021

ΝΟΜΟΣ ΞΑΝΘΗΣ

ΔΗΜΟΣ ΤΟΠΕΙΡΟΥ                            Αριθ. Πρωτ. 4677

ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΗΜΑΡΧΟΥ

Εύλαλο Ξάνθης, T.K. 67200

ΤΗΛ     : 25413-52609

FAX     : 25413-52618

E-mail: info@topeiros.gr

Web    :http://www.topeiros.gr

ΘΕΜΑ: Απόφαση Δημάρχου για τον ορισμό Αντιδημάρχου & Μεταβίβαση αρμοδιοτήτων του

           ΑΠΟΦΑΣΗ 307

           Ο Δήμαρχος Τοπείρου

       Έχονταςυπόψη:

  1. Τις διατάξεις του άρθρου 59 του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης» (Α' 87), όπως αντικαταστάθηκε από την παρ.1 του άρθρου 68 του Ν.4555/2018 (Α’ 133) Πρόγραμμα Κλεισθένης Ι, αναφορικά με τον ορισμό των Αντιδημάρχων και την αναπλήρωση του Δημάρχου και από το άρθρο 5 του Ν.4623/2019 (Α' 134).
  2. Τις διατάξεις του άρθρου 2 του Ν. 3852/2010 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.
  3. Την υπ' αριθ. 28549/16.04.2019 (ΦΕΚ 1327/17.04.2019 τεύχος B’) απόφαση ΥΠ.ΕΣ. "Πρωτοβάθμιοι και Δευτεροβάθμιοι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης της Χώρας, σύμφωνα με το ν. 3852/2010, όπως ισχύει."
  4. Τις διατάξεις του άρθρου 92 του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης» (Α' 87), όπως τροποποιήθηκε από το άρθρο 33 του Ν.4483/2017 (Α’ 107) και της παρ. 3 ε' άρθρου 3 ν.4051/2012 (Α' 40), αναφορικά με την αντιμισθία.
  5. Τα επίσημα πληθυσμιακά δεδομένα της τελευταίας απογραφής έτους 2011 (αποφ. ΓΠ-191/20.3.2014 (Β’ 698)) για τον Δήμο Τοπείρου , σύμφωνα με τα οποία ο πληθυσμός του ανέρχεται στους 14.797 κατοίκους.
  6. Το γεγονός ότι στο Δήμο Τοπείρου μπορεί να ορισθούν τέσσερις (4) Αντιδήμαρχοι.
  7. Την εγκύκλιο ΥΠ.ΕΣ. εγκ.82/59633/20.08.2019:Ορισμός Αντιδημάρχων.

8. Τον Οργανισμό Εσωτερικών Υπηρεσιών του Δήμου Τοπείρου.

                                                  ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ

Α. Ορίζει την κα. Βαχαρέλη Σμαράγδα του Δημητρίου ως Αντιδήμαρχο του Δήμου Τοπείρου, με θητεία από 01-09-2021 μέχρι 31-08-2022, εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου, και του μεταβιβάζει αρμοδιότητες ως εξής:

  • Εποπτεία Προσωπικού και εύρυθμης λειτουργίας των Διοικητικών Υπηρεσιών, Υπεύθυνο Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης - Διαφάνειας

• Λειτουργία των Οικονομικών Υπηρεσιών

• Υπογραφή καταστάσεων μισθοδοσίας προσωπικού, ημερομισθίων και πάσης φύσεως αποδοχών μονίμου, εκτάκτου και εργατοτεχνικού προσωπικού και την υπογραφή αποφάσεων μεταβολών των Δημοτολογίων

• Θεώρηση βιβλίων του Δήμου, Σχολείων και άλλων διπλοτύπων που προβλέπεται από κείμενες διατάξεις και την υπογραφή βεβαιώσεων αγροτικών ακινήτων, αστικών ακινήτων και της κάθε είδους βεβαιώσεις αγροτών και καλλιεργειών

• Εποπτεία των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών και των Αποκεντρωμένων Υπηρεσιών του Δήμου

• Θέματα αλλοδαπών (άδειες παραμονής κλπ.)

• Εποπτεία εύρυθμης λειτουργίας των Δημοτικών κτιρίων και του Δημαρχιακού μεγάρου

Β. Η ανωτέρω Αντιδήμαρχος κατά τη διάρκεια της θητείας της δεν μπορεί να εκλεγεί ή να είναι μέλος του προεδρείου του δημοτικού συμβουλίου.

Γ. Η ανάκληση της αντιδημάρχου είναι δυνατή μετά την πάροδο έξι (6) μηνών από τον ορισμό της, με ειδικά αιτιολογημένη απόφαση του δημάρχου, για λόγους που ανάγονται στην άσκηση των καθηκόντων της.

Δ. Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντά του ορίζεται να ασκεί η Αντιδήμαρχος κα. Βαχαρέλη Σμαράγδα του Δημητρίου, που αναπληρώνει τον Δήμαρχο. Όταν και αυτή απουσιάζει ή κωλύεται τα καθήκοντα του Δημάρχου θα ασκούνται από τους Αντιδημάρχους κ. κ. Αγγελάκη Πασχάλη του Δημητρίου, κ. Κετίπη Αριστείδη του Δημητρίου, κ. Χαλήτ Ογλού Μουμίν του Χαλήτ και κ. Τζελεπάκη Θεόδωρο του Αναστασίου.

Στην περίπτωση απουσίας ή κωλύματος των Αντιδημάρχων, τις αρμοδιότητες ασκεί ο Δήμαρχος.

Ε. Σε όλους τους Αντιδημάρχους ανατίθεται πέραν των ανωτέρω και η Θεώρηση Γνησίου Υπογραφής και η υπογραφή Πιστοποιητικών Συντήρησης Συγγενών των Εργαζομένων στο Εξωτερικό.

ΣΤ. Επίσης, σε όλους τους Αντιδημάρχους ανατίθεται εκ περιτροπής η Τέλεση Πολιτικών Γάμων που γίνεται στο Δήμο, σύμφωνα με όσα ορίζονται στο Ν.Δ. 321/1982.

Ζ. Σε όλους τους Αντιδημάρχους ανατίθεται η υπογραφή, με εξουσιοδότηση του δημάρχου, βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων, που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες.

Η. Όλοι οι Αντιδήμαρχοι συνεργάζονται με τους προέδρους των κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους.

Η παρούσα να δημοσιευτεί μία φορά σε μία ημερήσια εφημερίδα και, αν δεν υπάρχει ημερήσια, σε μία εβδομαδιαία της πρωτεύουσας του Νομού και να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Δήμου Τοπείρου και στο πρόγραμμα «ΔΙΑΥΓΕΙΑ»

                                                                                                          

                               Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΤΟΠΕΙΡΟΥ

                                     ΘΩΜΑΣ ΜΙΧΟΓΛΟΥ            

Κοινοποίηση: 1) Ενδιαφερόμενο

                     2)Υπηρεσίες του Δήμου Τοπείρου

43 ΤΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ 2021

Σύμφωνα με : α) το άρθρο 184 του ν. 4365/2019 β) το άρθρο 10 της Πράξης Νομοθετικού περιεχομένου «Κατεπείγοντα μέτρα αντιμετώπισης των αρνητικών συνεπειών εμφάνισης Κορωνοϊού COVID-19 και της ανάγκης περιορισμού της διάδοσης του» (ΦΕΚ 55/11-03-2020) γ) την με αριθ. 18318/13-03-2020 εγκύκλιο του Υπουργείου Εσωτερικών προς τους Δήμους της χώρας  δ) το άρθρο 67 του ν.3852/2010 προσαρμοσμένο στις προαναφερόμενες υπό στοιχεία α) β) & γ) διατάξεις.

Καλείστε σε τακτικήδια περιφοράς συνεδρίαση της Οικονομικής Επιτροπής που θα πραγματοποιηθεί την 31η Αυγούστου 2021, ημέρα Τρίτη και ώρα 11.00 π.μ. - 12.00 μ.μ. για συζήτηση και λήψη απόφασης επί του παρακάτω θέματος:

ΘΕΜΑ 1ο: «Έγκριση ΠΡΑΚΤΙΚΟΥ Νο2ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ για την σύναψη δημόσιας σύμβασης με ανοικτή διαδικασία μέσω Ε.Σ.Η.ΔΗ.Σ. (α/α συστήματος 180094,1) του έργου με τίτλο: «Αντικατάσταση τμημάτων εσωτερικού δικτύου ύδρευσης οικισμών Δήμου Τοπείρου»».

***Η Τακτική Συνεδρίαση θα γίνει δια περιφοράς, για λόγους διασφάλισης της δημοσίας υγείας από την πανδημία του κορονοϊού. Παρακαλούνται τα μέλη της επιτροπής να δηλώσουν την συμμετοχή τους στην συνεδρίαση καθώς και την θέση τους επί των θεμάτων, από τις 11.00 π.μ. μέχρι τις 12.00 μ.μ. μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) στην διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.">infotopeirou@gmail.com, είτε τηλεφωνικά στο 2541352614.***

Υποκατηγορίες

Σύνδεση Εγγραφή

Σύνδεση

NEWSLETTER

ΕΓΓΡΑΦΗ

Εγγραφή σε λίστα/ες για να λαμβάνετε μέσω e-mail ενημερωτικά δελτία:
Όροι και Προϋποθέσεις

electronic services

ixografiseis

downloads

xartes-google

benzini

kairos

Δήμος Τοπείρου N. Ξάνθης

con address Εύλαλο, Τ.Κ. 67200, Ξάνθη
con tel 2541352600,1 con fax 2541352650
con email info @ topeiros.gr

Διευθύνσεις Αλληλογραφίας
Τηλέφωνα-Emails
-Λίστες NewsLetters

Κοινωνική Δικτύωση:

24rss Rss

24twitter Twitter

24facebook Facebook

24google plus Google+

24youtube Youtube

24flickr Flickr

24mixcloud Mixcloud

topeiros video

Άγνωστοι Οικισμοί του Δήμου Τοπείρου
BeachVolley στις Παραλίες του Δήμου
Παραδοσιακός Θρακιώτικος Γάμος
Στενά Νέστου: Φυσικό περιβάλλον
Ολυμπιάδα 2004
Τα έθιμα του Πάσχα στη Θράκη
Θεατρική Αγωγή στο Δήμο Τοπείρου